مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛

تولید و پخش هزار و  ۶۰۰ دقیقه برنامه در سفر رئیس جمهور به زنجان

لطیفی گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیش از هزار و ۶۰۰ دقیقه برنامه در صدا وسیمای مرکز زنجان تولید و پخش شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  از تولید و پخش بیش از هزار و  ۶۰۰ دقیقه برنامه در سفر رئیس جمهور به زنجان خبر داد  و  گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در صدا و سیمای مرکز زنجان و تلاش شبانه روزی عوامل در واحد‌های مختلف این مرکز، سفر حجت الاسلام رئیسی و اعضای هیئت دولت از اولین دقایق صبح روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه با پخش زنده فرود هواپیمای حامل هیئت دولت به فرودگاهی بین المللی زنجان آغاز شد.


او افزود: برنامه‌هایی از جمله دیدار با نخبگان استان زنجان، شورای اداری و نشست خبری ریاست جمهوری علاوه بر شبکه استانی اشراق و رادیو زنجان به صورت مبسوط از شبکه خبر نیز پخش شد.


مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان ادامه داد: برنامه‌های دیدار معاونین رئیس جمهور و وزاری کشور، میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز از شهرستان‌های مختلف استان زنجان پوشش خبری داده شد.

لطیفی گفت: جهت پوشش تصویری این دیدار‌ها از ۲واحد سیار تلویزیونی، ۲ واحد اس ان جی و ۸ اکیپ خبری و تولیدی و خطوط پشتیبان فیبر نوری استفاده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.